" Vart tog du vägen?"

Ja vart tog jag vägen egentligen? Har det hänt något? Hur mår du? HALLLLÅÅÅÅ?!
Jo det ligger faktist till såhär att jag och Robin har varit i Spanien med hans mamma :) Kul va? Jag ville inte berätta det i bloggen, först jag hade kommit hem .... så nu är jag hemma :D Nu forstsätter vi att blogga och ha kul :)

Förövrikt då? Jo, allt rullar på och jag har fått upp hoppet igen =D Och ni som läser min blogg, undrar säkert om det kommer att bli en eller två små barn ? :) Det blir en. Puh får jag nästan säga, men det skulle vara kul att ha två, men eftersom att jag är så ung mamma så kommer det inte att gå, och alla planer kommer spricka, men nu är vi i farten igen :D

Jag älskar verkligen hösten. Färgerna och allt! Och alla bra serier börjar nu, höstkläder kommer allt anpassar sig efter hösten :)

Nu ska jag och Robin ut och äta på en fin resturang haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0