3 stycken som frågar ....

Postad av emma:
¤ Var det svårt beslut att bestämma att behålla barnet?
Svar; Både jag och nej, det var ju verkligen annorlunda att tänka på vad som finns i min mage. Men det var ganska
självklart att vi skulle behålla det.
¤ Hur kände du dig när du fick veta att du var gravid?
Svar; Jag blev jätte chockad såklart, men det var både spännande och chockande.
¤ Är du hemma från skolan?
Svar; Nej jag går i skolan 4 dagar i veckan, jag slutar gå i skolan början av februari.
Postad av Sanna:
Tjena!
Allt bra idag ? =)
Svar; Ja allt är jätte bra :)
Postad av Cecilia:
¤ Vi har varit ihop i snart 2 och ett halvt år :)
¤ Först var dom väl lite skepptiska, men eftersom min mamma jobbar i hop med hans mamma så kännde ju vi dom lite.
och eftersom han är världens bästa så var det helt okej. Och jag är väldigt mogen för mig egen ålder, jag är som en 15/16 åring i mogenhet,
och det med att jag bir hos honom ibland ör okej, för nu blir han ju pappa till mitt barn :D
Och jag vet att det är lite udda att vara 14 år och väntar barn, men jag fyller 15 i december, men det härm är något jag valt själv :D
Postad av emma:
¤ Var det svårt beslut att bestämma att behålla barnet?
Svar; Både jag och nej, det var ju verkligen annorlunda att tänka på vad som finns i min mage. Men det var ganska
självklart att vi skulle behålla det.
¤ Hur kände du dig när du fick veta att du var gravid?
Svar; Jag blev jätte chockad såklart, men det var både spännande och chockande.
¤ Är du hemma från skolan?
Svar; Nej jag går i skolan 4 dagar i veckan, jag slutar gå i skolan början av februari.
Postad av Sanna:
Tjena!
Allt bra idag ? =)
Svar; Ja allt är jätte bra :)
Postad av Cecilia:
¤ Vi har varit ihop i snart 2 och ett halvt år :)
¤ Först var dom väl lite skepptiska, men eftersom min mamma jobbar i hop med hans mamma så kännde ju vi dom lite.
och eftersom han är världens bästa så var det helt okej. Och jag är väldigt mogen för mig egen ålder, jag är som en 15/16 åring i mogenhet,
och det med att jag bir hos honom ibland ör okej, för nu blir han ju pappa till mitt barn :D
Och jag vet att det är lite udda att vara 14 år och väntar barn, men jag fyller 15 i december, men det härm är något jag valt själv :D
FRÅGA MERA:D

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag tycker inte att det är okej att vara så ung som du och redan skaffa barn. Fast det är min åsikt.

2009-09-21 @ 20:46:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Likkan

Men fy. Du är ju bara barnet själv, klart som fan att man inte kan ha barn då!Och det du säger om att du är mogen för din ålder? Att du behåller barnet visar ju bara på din omognad. Din kille btw kan bli åtalad för sex med minderårig, man har inte sex som fjortonåring, det är bara sjukt! :S

2009-09-22 @ 02:09:10
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

*Godmorgon (:*

2009-09-22 @ 09:30:07
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0