äntligen hemma :)

puh... äntligen hemma :) Fy vad skönt :) Har haft en hel dag med mamma och Robin på stan, vi beställde en vagn Emma ljunga tror jag att det var :) Väääldigt fin, och passar både killar och tjejer, vilket är bra. Dock vet vi inte om det är en eller två barn som kommer eller flera. Så vi pratade med dom, och vi kunde ringa i veckan och kolla på den andra vagnen med två stycken sitt platser, men den var lika fin :) Vi kollade också på säng alltså en spjäll säng, men vi kollade även på Ikea och hittade en vit som var helt underbar :) Den ska vi nog köpa om några månader :) Och man fick ett stark paket, med lite blöjor och sådant när vi var där :D Fast vi fick två, haha! Dom tyckte vi behövde två, eftersom vi var så unga. HAHA! Men dom var hur trevliga som helst, vi fick massor med rabatter osv :) Sen så gick jag och mamma in på Hm och gissa vad vi köpte? :) En mössa som är vit :D hur söt som helst, tänkte ha den på BB. Sen så pratade mamma och jag om att jag är trött på att vara blond och jag orkar inte fixa håret, och jag bryr mig inte .. och då började Robin och mamma och skratta jag bara vad är det som är så himla kul nu då?
Då så tog dom på mig en ögon bindel haha! och sedan var jag inne i en skönhets sallong HAHA! Dom hade beställt tid till mig :D Jag klippte mig, och färgade håret, och fixade manikyr, och gud vet allt. Jag klippte också lugg, jag färgade håret mörk brunt riktigt snyggt, känner mig som en helt ny människa och ny ock fräch :D Och mamma betalade :D Älskar verkligen min mamma till hundra procent.
Men en sak som jag undrar, eftersom jag är så ung osv. Så har jag blivit medlem på Gratisbio, eller rättare sagt, jag fick min systers inlogg. Och Man kan ju få poäng till mat och olika affärer, jag tänkte samla poäng, och ta ut premier till bebisen/bebisarna. Och jag tänkte fråga om ni vill bli medlemar här och värva mig? :) Det skulle vara helt underbart om ni ville göra det? :)
Ni får alltså 75 poäng direkt när ni bli medlemmar :)
Jag skulle uppskatta det oerhört mycket :)
Här är länken och jag heter Jennalovisa, eftersom min syster heter jennalovisa:D
Klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh, vad kul att handla bebiskläder! Tror du att det är tvillingar?

2009-09-23 @ 20:43:59
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0