Robin gästbloggar ... !

Hej hörni!
Jag är alltså Robin, Saras flickvän. Vi bor för det mesta i min lägenhet, annars så bor hon hos sina föräldrar. Som ni kanske vet så väntar Sara barn. Och vi vet redan nu om det blir ett eller flera barn. Men Sara får berätta det i morgon eller någon annan dag. Vårat liv är helt perfekt, och om ni undrar någonting är det bara att slänga in en eller flera komentarer.
Jag är iallfall Robin och är 16 år gammal. Jag flyttade hemifrån för ungefär ett halv år sedan, då min mamma och pappa skilde sig. Men jag bor granne med min mamma på sätt och vis. Eftersom jag bor i en lägenhet, och hon i ett radhus precis nedanför mig. Det var vilkoren för att jag skulle få flytta hemifrån. Och jag storm trivs där med Sara =D. Jag jobbar ju heltid kan man säga. Men jag går ju även andra året på Gymnasiet. Jag går mellan 9-14 i skolan, och efter det åker jag till Jobbet. Och jag jobbar även på helgerna. Men eftersom min pappa äger företaget så klart så får jag ju välja tider utifrån vad som är bäst för mig och Sara. Men sedan när bebisen/bebisarna kommer så kommer jag bara jobba måndag och onsdag klockan 11-14 är det bestämt, men jag får ändå samma lön =D
Vad mer ska man säga när man gäst bloggar?
Sara är just nu och handlar med hennes mamma. Och hon mår jätte bra =D Hon vaknar alltid jätte tidigt för att hon har ont i ryggen, och jag lider verkligen med henne när hon nästan gråter ... =(
Men nu kommer Sara hem hör jag ... ska hjälpa henne att packa upp.
Sara hälsar otroligt mycket till er!
Vi hörs senare ikväll antar jag =D

Kommentarer
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

- Vad tycker du om silikon?

- Vilket av de 4a korten gillar du mest?

- Behöver du en ny bloggdesign?



KIKA IN MIN BLOGG KÄRA DU OM DU VILL SVARA PÅ NÅN FRÅGA! :] ♥

---> http://akolan90.blogg.se

2009-09-24 @ 19:15:19
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

Men gud vilket gulligt inlägg skrivet av din pojkvän :) Hur gammal är du? :)

Jag kan hjälpa dig med en design om du vill. Har du msn? Lägg till mig så pratar vi mer där, [email protected] :)

All lycka till er!

2009-09-25 @ 16:47:34
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0