så nnu ;D

nu är vi hemma igen. puh. Det var super kul, men än är inte kvällen klar. Min bror Erik är här oc han bor igentligen i Kiruna, och han och hans sambo och lilla bebis ska sova hos oss i två dagar, sedan hos mina föräldrar yttligare en vecka :d kul att ha hela tjocka släkten här va ?
Jag mår bra förövrigt, litee ryggen en annas bra, alla i släkte kom fram och fråga om bebisen och allt. Tror inte jag gjorde något annat än att prata, jag tog ju upp lite uppmärksamhet så jag var tvungen att säga att det ar syrrans dag idag. Men det hände en sådan skit tråkig, men ledsen sak. Jag ställde ifrån mig mitt glas, och alla hade samma muggar, jag hade tagit lite vattenn, sen så stod det ett glas brevid mitt glas, så jag tog det och det var vodka i!!!!!! Så jag började stor tjuta, men jag han bara smaka litepå det, så i morgon åker vi till sjukhuset och undersöker. vill ju vara på den sääkra sidan. Men nu ska jag gå och slänga mig i soffan med Robin och glo på film. Ha det gött :d

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Har du haft en bra helg? :)

2009-09-20 @ 13:14:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0