skola ...

Jag skrev ett ganska långt inlägg imorse men jag råkade kryssa ner allt, och hann inte skriva ett nytt. Idag vaknade jag vid 8.00 för att jag skulle hinna duscha, vi började klockan halv tolv i dag. Det var ganska skönt, eftersom att jag inte kommer att få vara med på avslutningen och dom sista veckorna i skolan, när vi får slut betygen i skolan, så får jag jobba eftra hårt. Mina lärare är änglar, jag och min mamma och mina lärare satt och pratade om det här förra veckan, och så sade dom att jag kunde få mina betyg lite tidigare, och göra nationela proven innan, och jag satsar ju för det mesta MVG, så jag måste verkligen ge max i skolan! Jag har 23 veckor kvar och jag tänkte gå i skolan fram till Februari, men vissa prov som jag inte kan göra tidigare måste jag gå till skolan, men då kommer mamma följa med och antagligen bebisen med. Bebisen är beräknad till slutet av Februari, jag har inte exakt datum i huvet, men i slutet iallafall. Annars har jag haft det roligt i skolan, jag får många komentarer om min graviditet, dem som är elaka bryr jag mig inte om. Men dom positiva tar jag åt mig och glädjs åt. Det kanske inte är många som har lärare som är änglar, men lyckligvis har jag det. Dom ställer verkligen upp för mig. Och dom frågar hela tiden om dom ska hämta något till mig :) Jag älskar verkligen min skola just nu,men innan jag blev gravid så kännde jag inte så, men mina lärare har ju visserligen alltid varit änglar, och nu ger dom mig stöd, det är nästan så att jag längtar till skolan börjar på morgonen. Just nu har vi inte mycker läxor, men jag har ju visserligen lite mera. Och en dag i veckan så slipper jag skolan för att ha en hemstudiedag, men om jag inte har så mycket så kan jag gå till skolan, och om det är någon föreläsning så kanske jag bara går på den. Många känner sig kanske kränkta av att just jag får göra allt det här, men om ni skulle vara gravid skulle ni inte ens orka gå till skolan knappt. Det är lixom knappt så jag orkar gå till skolan, men jag får för att jag tänker på min framtid, eftersom jag kommer att får barn jääääkligt tidigt rent ut sagt.
Men efter jullovet kommer jag att gå i skolan ungefär 1-3 dagar i skolan, det beror på hur jag känner mig. Det känns som om alla rättar sig efter mig, vilket är ganska skönt ibland.
Men ursäkta om det blev rörigt, om det inte är någonting ni inte förstår är det bara att fråga så ska jag förklara så gott det bara går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0