tack alla! :)

Tack alla ni som stöttar mig :) Jag är jätte tacksam, ni anar inte. Ett speciellt tack till CC som jag tyvär inte kan svara på dina underbara komentarer, du får mig verkligen att känna mig "levande" och du förstår mig då du själv är ung mamma tack!
Annars då? Jo jag känner mig helt underbar,  har inte haft ont i ryggen alls, men jag har ganska ont i huvudet, och har vilat ganska mycket idag, även vilade jag hos min mamma. Det var underbar mat ... tack mamma! Och nej mamma läser inte min blogg, och hon vet inte att jag har en heller, eftersom det är MITT liv. Hon har ju hela mitt liv i sina händer, men dock en liten blogg kan jag väl få haha. Robin och jag gick hem, det tar ungefär 10 minuter att gå vilket är lagom, innan min rygg börjar verka. I morgon efter skolan ska vi åka in till stan och kolla på barn vagn, jag vet det är tidigt. Men vi ringde till Babyland tror jag det var eller kanske Baby proffsen kanske men iallafall, så sa dom att vi nästan var SENT ute, jag bara VA?! Det är ju jätte långt kvar, men hon bara .. vi beställer från Stockholm, och det tar några månader innan den kommer. Så helt plötsligt fick vi jätte brottom. Och vi har ett liten rum i lägenheten, eller litet och litet, det är väl normal storlek på det men iallfall, det tänkte vi inreda till bebisen, fast i ett år ska den sova i vårat rum. Sen om det blir en tjej ska vi ha rosa prinsess tema, annars blå pirat tema. HAHA ni kanske tycker jag är knäpp, men man blir så här när man är gravid, jag har nästan alltid tyckt att barn är jobbiga, men nu så fort jag ser ett barn ler jag :)
Och vi ska ju till Barnmorskan i veckan och kolla med barnets och mina värden, även om det är en eller flera barn. Det är ganska stor chans att det blir två, för jag har en tvillingbror, och Robins mamma är tvilling, så vi har ju gener i det. Men jag blir lika glad om det är en eller flera :D
men nu ska jag se Andra Avenyn, eftersom jag fortfarande är tonåring HAHA ! Ha det jätte bra, så hörs vi imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Still, Vardag]

NEJ MEN TACK!!



SHIET VAD SNÄLL DU ÄR<33

2009-09-22 @ 23:27:58
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0