vila..

Jag och Robin var tvungna att åka hem en sväng. Dels för att min rygg gööör så himla ont. Festen börjar senare ikväll, så vi passade på :)
Bröllopet var helt magiskt, jag och min syster har alltid drömt om att ha ett " disney " bröllop. Och hennes dröm är redan uppfylld, det var verkligen magiskt. Vill också gifta mig, iallafall förlova mig. Vi får se, vi väntar nog ut barnet innan några sådanna planer kommer fram :) Vi ska åka på bröllops festen lite senare ikväll, men jag får inte dricka, så det blir fanta free, min favorit när jag är gravid. Får olika favoriter, fanta free, lakris (som jag hatar annars) och mycket mycket mera.
kram Sara :D Ursäkta att texten är konstig, men råkade trycka på något så den blev konstig (Har lösnaglar).


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ah okej, då förstår jag!

2009-09-19 @ 17:05:40
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: michaela

åhh så kul! =D Förstår att ni längtar.. jag längtar med min johnny också men det får nog dröja ett tag. Vi är ju båda 2rått unga.. (även om jag kommer gifta mig ungt för att det här känns rätt) .. men runt 20tidigast iallafall. ;D

2009-09-19 @ 17:06:46
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0